کبیر عکاسان کویر

کبیر عکاسان کویر
بهترین عبادت ها ،عبادت پنهان است. حضرت علی (ع)
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

نمایشگاه گروهی عکس در اردبیل

نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان سوم گرافیک هنرستان هنرهای زیبای کوثر در اردبیل برگزار می شود.

 

image description

 

در این نمایشگاه که از تاریخ ۱۶ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ ادامه خواهد داشت؛ عکس‌هایی از سحر میرحیدریان، صدیقه صداقتی، ساناز ثباتی آذر، ندا اللقلی زاده، فاطمه حاتمی، سحر مهریار، پرستو وفادار، طلا ضیایی، آذین قاسمی، سمیه قاسمی، سودا مقصص و فاطمه بهمنی، صبح روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه سالجاری در محل هنرستان هنرهای زییای کوثر گشایش می‌یابد.

این نمایشگاه شامل ۳۳ فریم خواهد بود و اولین نمایشگاه گروهی عکس هنرجویان سوم گرافیک محسوب می‌شود.

طبق اعلام مدرس این دوره؛ رحمان مجرد؛ عکس‌های این نمایشگاه با تکنیک اوپن فلاش، نقاشی بانور و بخشی نیز با موضوع طبیعت عکاسی شده‌ و در اندازه‌ ۵۰ در ۷۰ سانتیمتر به روی دیوار خواهند رفت.

مجرد با اشاره به اینکه؛ این نمایشگاه با هدف شناسایی و نمایش استعدادهای هنرجویان به روایتی هنری است، افزود: مخاطبان آموزش عکاسی باید کسانی باشند که قرار است عکاس باشند، وگرنه با هجوم دوربین‌های ببین و بگیر در بازار، اکثریت می‌توانند در حد رفع احتیاجات اولیه با دوربین کار کنند.آنچه در بین هنرجویان عکاسی مشاهده می‌‌کنیم این است که کفه تاثیرات منفی عکاسی دیجیتال در زمینه ساختار آموزش عکاسی، تا حدودی با کفه تاثیرات مثبت آن برابری می‌کند و در مواردی حتا می‌توان گفت سنگین‌تر است و لازم است که اساتید عکاسی راهکارهای مناسبی برای هدایت این سنگینی به سمت مثبت پیدا کنند.

این مدرس عکاسی در ادامه گفت: با تمام این اوصاف نمی‌توان سرعت عمل، صرفه‌جویی در وقت و هزینه، سهولت بازبینی عکس‌های اولیه جهت انتخاب و نیز همگام شدن با آخرین فناوری‌های دنیا و روزامد شدن این هنر را که در عکاسی دیجیتال به دست می‌آید نادیده گرفت. و مدرس می بایست از هر لحاظ خود را با این شرایط وفق داده و با استفاده از اطلاعات به روز از مزایای دیجیتالی بودن دوربین ها استفاده کامل را در هرچه بهتر شدن وضعیت عکاسی معاصر ببرد.

منبع:picu.ir



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 17 / 2 / 1392برچسب:, توسط milad
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :