کبیر عکاسان کویر

کبیر عکاسان کویر
بهترین عبادت ها ،عبادت پنهان است. حضرت علی (ع)
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 46
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 46
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 84603
تعداد مطالب : 73
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

معرفی عکاسان خیابانی برتر

عکاسی خیابانی هنر مستند سازی مردم در محیط واقعی ای که به آن تعلق دارند میباشد . همیشه داستانهایی کلاسیک و قدیمی از اساتید عکاسی خیابانی که از دوربینهای فیلمی و نه دیجیتال  استفاده میکردند و هنوز این کار را به خوبی انجام میدهند وجود داشته است . ما قصد تفسیر و توضیح کار این اساتید و زکاوت آنها در عکاسی را نداریم ، زیرا آغاز کننده یک داستان قدیمی و زیبا است که برای همه ما شناخته شده است . تنوع فرهنگ و مردمی که از آنها عکس گرفته میشوند الهام بخش است .

Eric Kim

” اریک کییم Eric Kim “  به ما میگو ید که چگونه تصادفاً به یک عکاس خیابانی تبدیل شد . عکسهای پرتره با زوایای باز او مقداری ژست طبیعی همراه است . همچنان که Eric به عنوان جامعه شناس در UCLA کار میکند ، تجربه خود را در عکاسی خیابانی ادامه میدهد . او کارگاه هایی را برای غلبه مردم بر ترسشان در خیابان ارائه میدهد .

 

 

Eric Kim - The Best Street Photographer

Claude Renault

اگر قصد بازدید از هندوستان را دارید یا علاقه به درک فرهنگ آن دارید ، به کارهای ” کلود رنات Claude Renalt ” نگاه کنید . یکی از بهترین عکاسان خیابانی در جهان که با زیبایی هندوستان اغوا شد . او تاکید زیادی بر یک ویژگی ندارد ، عکسهای او لحظات هستند ، یک حقیقت محض .

Markus Hartel

“مارکوس هرتل Markus Hartel تصاویر او عکاسی خیابانی به همراه کمی تاثیر از هنرند . او جلوه های تاریک را همراه با احساسات و ترکیب خلاق آن در می آمیزد . برای مارکوس عکاسی خیابانی یعنی بازتابی از زندگی روزانه . او حقیقت را همراه صداقت با استفاده از دوربین Lecia M9 مستند سازی میکند و دراین کار درجه یک است.

Thomas Leuthard

“توماس لتارد Thomas Leuthard” یک عکاس خیابانی کمال گرا است . برای او عکاسی خیابانی به معنی سفر کردن و عکاسی است . عکسهای او اکثراً از یک غریبه است که با نور و ترکیب تقویت شده است.

Thomas Leuthard - The Best Street Photographer

Boogie

بوگی  در تمام مکانها حضور داشته است ، از کوبا تا نیویورک همراه با عکسهای خیابانی جالب . عکسهای او موجه است و باعث میشود که شخص صحنه را بدون توضیح زیاد احساس کند.

Boogie - The Best Street Photographer

Matt Stuart

 ” مت اسمارت Matt Stuart ” یک عکاس خیابانی خبره اهل لندن است . ۱۴ سال تجربه عکاسی او به وضوح در عکسهایش دیده میشود ، جزئیاتی عالی در ترکیب و  تعادل با رنگهای هنرمندانه.  او با دوربین Lecia عکاسی میکند و میگوید هرگز بدون دوربین از خانه خارج نمیشود .

Matt Stuart - The Best Street Photographer

Jurgen Burgin

درباره نور طبیعی در عکاسی خیابانی چه میدانید؟ “یورگن بورگین Jurgen Burgin” شدیداً در نور و ترکیب مهارت دارد . ترکیبی عالی به همراه استفاده از تیرگی و سایه ها . Jurgen که متولد آلمان است معتقد است که عکاسی او ترکیبی از خیابان ، معماری و عکاسی پورتره است .

Jurgen Burgin - The Best Street Photographer

منبع : picu.ir

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ 20 / 3 / 1392برچسب:, توسط milad
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :